Jobbigt ...

Det är så jobbigt att blogga helt själv tycker jag, blir för få inlägg men har inga ideer till nya. Bättre att vara två som bloggar aktivt (svårt för Cissi som är på Gotland utan internet..) men jag få väl försöka hålla igång själv ett tag :) Böir ännu värre sen då jag åker till Spanien, tror att Cissi ör kvar på Gotland fortfarande då. 
 
Nu är jag i alla fall precis kommit hem från en långpromenad på typ en timme med bad i regnet efter det :) kallt var det man ganska skönt. Viking you now ;) Resten av dagen ska jag nog mest slö framför tvn, kanske fixa lite fina bilder till bloggen, so keep looking! ♥
 
Costa del sol i Spanien, ungefär dit jag ska ♥
//Cicci

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim