Jag Lever:)

Hej allesammans! just nu ser jag på tv med bästa hanna(hon som jag är på gotland med). för er som undrar lånar jag hennes dator och hon har 3g grejs:) tänkte berätta vad jag har gjort:
 
Söndag: jag vaknade ganska tidigt och blev tvungen att åka tidigt, inte det första man vill efter att ha suttit i en bil i 4 timmar dagen innan.. sen åkte vi på båten, typ den tråkigaste som jag har varit på, sen efter 3 långa timmar kom jag fram och träffa roliga hanna och henes brosha Anton, det blev mycket skratt den kvällen:)
 
Måndag: BODA BORG!!! då var vi på boda borg, jätte kul men stynd att jag förlorade...
 
Tisdag: idag alltså.. idag har jag varit på stan(visby) jag köpte en målarpensel till naglarna, två nagelack,nagelacksbortagning och två jätte fina tröjor:)
ha det bra//cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim