Hur ska jag klara mig?

Imorgon åker jag hem till Stockholm, för att efter det åka till spanien, utan min plutthäst! Kommer sakna Floris och vovvarna sjukt mycket! ♥ Spanien ska bli hur kul som helst, sol,bad och ca 30+ hela tiden. Önskar bara att Floris fick följa med :') Mest är jag orolig att Floris ska bli sjuk eller halt när jag inte är här och kan pyssla om han. Alla andra gånger jag åkt bort har han blivit sjuk/halt/skadad... Fast nu ska han bara gå på bete här i Värmland med DUke och Raro så det är inte så mycket som kan hända tror jag :) och sen finns ju mormor här som har haft häst i typ 60 år :P 
 
Hur ska jag klara mig utan lilla pluttisen? :(
OBS: rider ALLTID med hjälm 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim