Det här är vi!

Vi är två tjejer på 14 och 13 år, Cicci och Cissi kallas vi och vi har varsin ponny, de heter Floris och Duke :) 
 
Cicci: Jag är som sagt 14 och det är jag som äger Floris. Jag är en glad och lugn tjej som gillar det mesta, men mest Floris, världens bästa! Jag har haft honom i 3 underbara år :) Floris är en väldigt maxad D-ponny på 13 år. Han är av rasen Holländsk ridponny (korsn. Arab, Connemara och New Forest) Floris älskar att gå i hagen och ta det lugnt men han är pigg och fin när man rider. Han har tävlat upp till LA i dressyr och hoppning med förra ägaren, vi har som mest tävlat LB i dressyr. Jag rider Floris nästan varje dag och då gör vi lite allt möjligt, som dressyr, uteritt, hoppning, NH mm. 
 
Cissi: det är jag som är cissi:) jag är 13 år och det är jag som äger Duke(delar med syrran) , jag är en glad och knasig tjej som gillar att skratta. Jag har inte haft Duke så länge, ca 1 månad. Han är världens bästa ponny och han älskar att rida ut och att tävla:) Han är 145 cm i mankhöjd och är nio år, han är av rasen New Forest. Han älskar godis och är väldigt gosig. Än så länge har jag inte tävlat med han. Han är i färgen brun:)
 
Vi rider alltid med hjälm, nu satt vi bara upp ett par sekunder :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim