Hemma

Hej igår kom jag och min familj hem från gotland. det var en jobbig resa hem och såklart hammnade vi där alla småbarn finns så det var alltid en unge som skrek.. igår var jag ganska trött när jag kom hem så jag gick och la mig ganska tidigt. idag har jag fixat mina naglar, hittade en app som heter: cute nails . rekomenderar!:) annars har jag bara tagit det lugnt. just nu sitter jag och kollar på engelska antik rundan, ganska tråkigt men min mamma gillar det och våran andra tv har gått sönder.
Berättar lite vad jag har tänkt göra under sommarlovet:
V.27 bara vara hemma kanske vara med några kompisar om det är någon som är hemma
V.28 vara hemma.
V.29 åker tåg till värmland kommer då att träffa cicci:)
V.30 vara på mitt land i värmland, då kommer mina föräldrar dit:) men cicci åker hem:(
V:31 vara på landet
V:32 vara på landet
V.33 åka hem
saknar min lilla pålle..
ha det bra//cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim